loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
hariri بازدید : 498 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

شما زوجی ایده آل هستید؟

 

 

 

اخبار،سرگرمی,آشپزی,مد,روانشناسی,اینترنت

زوج ایده آل,عشق قدیمی‌, از دست رفتن عشق‌

می‌توانید با یک نگاه عاشق شوید و با تکیه بر آن، تا پایان عمر با عشق قدیمی‌تان زندگی کنید. ممکن است گاهی احساس کنید رابطه‌تان از تب و تاب افتاده اما به احترام‌‌‌ همان نگاه به آن ادامه دهید و به جای بازسازی‌اش، بار رابطه‌ای که هر روز فرسوده‌تر می‌‌شود را به دوش بکشید. گرچه بسیاری از زن و شوهر‌ها با چنین پیش‌فرضی به با هم بودن ادامه می‌دهند و این جمله تکراری که «عشق همین است. 

hariri بازدید : 533 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

ازدواج پایان نیست !

 

 

                                                                                      

زندگی زناشویی,پیوند زناشویی,حفظ پیوندهای زناشویی

دلائلی که تا یک قرن پیش متأهلان را وادار می‌ساخت تا به زندگی زناشویی خویش ادامه دهند دیگر قادر به حفظ پیوندهای زناشویی نیست. زوج‌های جدید به دنبال رابطه‌ی زناشویی هستند که ماندگار بودن ازدواج، به حذفِ دوست داشتن منجر نگردد.

hariri بازدید : 572 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

 

نشانه‌هایی برای آن که بفهمید او به شما علاقه دارد

 

 

نشانه علاقه مند بودن,نشانه های دوست داشتن

 

یک رابطه می تواند گیج کننده باشد؛ دانستن این که آیا یک مرد مجرد در محل کارتان به شما علاقه دارد یا این که صرفا مودب است سخت است. آیا واقعا تمایل دارد شما را بهتر بشناسد، یا این که حوصله اش سر رفته است و تنها می خواهد زمان را سپری کند؟ مجرد ها به یک سری نکات برای این که چگونه یک دوست یا همکار را از کسی که می خواهد شما را بهتر بشناسد تشخیص دهند نیاز دارند.

hariri بازدید : 379 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

«دوستت دارم» معجزه می کند

 

 

گفتگوی سالم ,مدیریت گفتمان,فن بیان

گفتگوی سالم و به اصطلاح مدیریت گفتمان، اصلی است که می تواند در حفظ بنیان خانواده، تاثیر بسزایی داشته باشد. چگونگی برقراری ارتباط نیاز به مهارت دارد، مهارتی که امروزه در بین زوج های جوان کمتر دیده می شود. در این بین «فن بیان» و «گفتگوی سالم» از زیرشاخه های ارتباط کلامی است که در روند زندگی خانواده ها بسیار موثر است. 

hariri بازدید : 519 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

در زناشویی، حرف را باید زد، درد را باید گفت

 

 

 

اختلاف زن و شوهرها ,رابطه خانوادگی

تحقیق روی 11 هزار زن و مرد نشان داده است بیشتر اختلاف زن و شوهرها در مورد خانواده هایشان است. رابطه خانوادگی افراد بسیار عمیق و ریشه ای است و نمی توان انتظار داشت به راحتی از بین برود. اگر خیلی دوست ندارید همسرتان با اعضای خانواده خود صمیمی و گرم باشد، پیش از ازدواج حتما این مسایل را در نظر بگیرید. اگر رابطه نزدیک و عمیق آنها با خانواده هایشان شما را آزار می دهد باید با احتیاط بیشتری برای ازدواج تصمیم گیری کنید. مگر اینکه طرز فکر خود را تغییر دهید..

hariri بازدید : 323 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

روشهای تشخیص وجود پرده ی بکارت

 

 

 

پرده بکارت,پارگی پرده بکارت,روشهای تشخیص پارگی پرده بکارت,

روشهای تشخیص وجود پرده ی بکارت
معنای حقیقی از بین رفتن پرده بکارت، از بین رفتن و پاره شدن آن صرفاً به دلیل مقاربت و نزدیکی نیست، چرا که دلایل دیگری در از بین رفتن پرده ی بکارت دخیل هستند که در این مقاله به شرح آن می پردازیم:

hariri بازدید : 418 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

پاسخ شمابه سؤالات نامزدتان چگونه است؟

 

 

 

نامزدی

 

طرح سؤال ، دريچه اي است كه به سوي شناخت از يكديگر گشوده مي شود. البته مهم اين است كه به سؤال ها چگونه پاسخ داده شود. نحوه پاسخ دادن به سؤال ها، تصويري از طرف مقابل در ذهن ديگري مي سازد. هرچه پاسخ ها واقعي تر و صادقانه تر باشند تصويري هم كه ساخته مي شود صحيح تر خواهد بود. اين امر كمك مي كند تا زن و مرد راه بهتري را در زندگي پيدا كنند، اين راه مي تواند به ازدواج و يا قطع رابطه و عدم ازدواج ختم شود. رسيدن به هر يك از اين راه ها در صورتي كه عاقلانه و درست باشد به نفع زن و مرد است.

hariri بازدید : 342 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

3سوال مهم دختران قبل از ازدواج

 

 

 

 

قبل از ازدواج, نکات مثبت خواستگار, ازدواج با مردان کوچک‌تر

 

 

همان قدر که ازدواج با مردان کوچک‌تر رواج یافته، ازدواج با مردانی که خیلی بزرگ‌تر هستند هم شایع است. اگر سن و سال خواستگارتان خیلی بزرگتر از شماست، در چنین شرایطی به عنوان کسی که مورد خواستگاری قرار گرفته، باید سه سوال اساسی را از خودتان بپرسید و پس از بررسی منطقی و جواب عاقلانه و آینده‌نگرانه به آن، بله یا نه بگویید.##

hariri بازدید : 270 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

واکنش زنان به انزال زودرس شوهر

 

 


 

انزال زودرس,درمان انزال زودرس,نشانه های انزال زودرس

 


عجیب نیست اگر همسران مردانی که دچار انزال زودرس می شوند، رضایت کمتری از روابط زناشویی شان گزارش کنند. معمولا با طولانی شدن زمان این مشکل ،روابط همسران بیشتر  تحت تاثیر قرار می گیرد. مطالعات نشان می دهد که  زنانی که همسرانشان  دچار انزال زودرس است از مشکلات جنسی و زناشویی بیشتری رنج می برند، عدم بر انگیختگی و خشکی واژن  و نرسیدن به ارگاسم از مشکلات شایع این خانمهاست.

hariri بازدید : 305 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

به تاخیر انداختن انزال مردانه

 

 

 

 

انزال زودرس,درمان انزال زودرس,به تاخیر انداختن انزال

 

 


پرسش : بهترین راه برای یادگیری به تاخیر انداختن انزال مردانه در هنگام آمیزش چیست؟

من تقریبا 30ثانیه بعد از دخول به اوج لذت می‌رسم . می خواهم که از این وضعیت بیشتر لذت ببرم و به همسرم نیز برای رسیدن به اوج لذت کمک کنم.

hariri بازدید : 264 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

داشتن رابطه جنسی بهتر با مصرف 10 ماده غذایی

 

 

 

رابطه جنسی,رابطه زناشویی

تقویت رابطه جنسی با مصرف مواد غذایی

 غذاهایی برای داشتن رابطه جنسی بهتر
مقاله ای که پیش روی شماست براساس این نظریه است که

الف) مردها غذاهایی را دوست دارند.

hariri بازدید : 323 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

6 روش ایجاد تنوع در ارتباط جنسی

 

 

 

 

ارتباط جنسی,راههای ایجاد تنوع در رابطه جنسی,راههای افزایش میل جنسی


خواب بچه‌ها سبک است. از وزن و اندامتان رضایت ندارید. با کلی استرس درگیر ضرب‌العجل‌های کاری هستید. دلایل مختلفی وجود دارد که زندگی‌های زناشویی طولانی دچار رخوت جنسی می‌شوند و شب‌ها افراد به جای همسرشان به دنبال بالشت یا کنترل تلویزیون هستند.
اما یک زندگی جنسی سالم بخش مهمی از یک رابطه صمیمی را تشکیل می‌دهد و نادیده گرفتن آن هر دوی شما را از هم دورتر خواهد کرد.

hariri بازدید : 310 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

آموزشهای قبل و بعد از رابطه جنسی

 

 

 

نزدیکی با همسر,رابطه جنسی


قبل از نزدیکی با همسر چکار کنیم
رابطه جنسی یا نزدیکی با همسر ، فرآیندی ست دو جانبه که طی آن دو طرف ضمن تامین نیاز جنسی باعث حس آرامش به یکدیگر میشوند آنچه برای زنان و مردان لذت بخش است استفاده از تمام اجزای بدن جهت لذت بیشتر است و ارتباط کلامی - فیزیکی و روحی.

hariri بازدید : 416 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

رابطه جنسی صحیح را یاد گرفته اید؟

 

رابطه جنسی,آموزش مسائل جنسی,روابط زناشویی

 

 

 

رابطه جنسی صحیح را یاد گرفته اید؟
یک سوال مهم: مسائل جنسی را از چه کسانی باید یاد بگیریم؟ از پدر و مادرمان؟ دوستانمان؟‌ مگر آنها چقدر در این زمینه تخصص دارند؟ آنها اطلاعاتشان را در این زمینه از چه کسانی گرفته‌اند؟ آیا از کسانی بجز پدر و مادر یا دوستانشان؟ واقعیت این است که بسیاری از ما نمی‌دانیم خصوصی‌ترین اما مهم‌ترین اطلاعات زندگیمان را باید از کجا و چطور به دست بیاوریم و چه اطلاعاتی درست است. از همین رو رفتار جنسی بهنجار را نیز نمی‌شناسیم.

 

hariri بازدید : 273 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 

چرا خانمم ارضا نمیشود

 

 

ارگاسم,ارگاسم زنان,آنورگاسمی

یک بیماری جنسی هست که مانع اوج لذت جنسی هست و در اصطلاح  پزشکی  آنورگاسمی  نامیده می شود این بیماری را  بیشتر به شما معرفی می کنیم. توجه کنید ارتباط جنسی یکی از مشکلات با اهمیت زندگی زناشویی به حساب می آید که اگر یکی از زوجین در این مورد دچار مشکل شوند امکان دارد زندگی آنان

 

 

 

 

hariri بازدید : 231 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

افزایش لذت جنسی با تقویت 

تمرینات کیگل,تمرینات kegel,تقویت عضلات کف لگن

 

عضلات کف لگن (pelvic floor muscles) تشکـیل یافته است از عضلات (levator ani) و (coccygeus) این دو عضله به عضله (pubococcygeus) و یا به اختصار (pc) نیز نامیده میگردد که از استخوان شرمگاهی (pubic bone) آغاز و تا استخوان دنبالچه (coccyx) ستون فقرات امتداد یافته است.

hariri بازدید : 496 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

از کجا بفهمیم اختلال جنسی داریم؟

http://up.campna.ir/up/campna/Pictures/hhw420.jpg

 

با توجه به آمار بالای ناتوانی جنسی در جوامع مختلف و گستردگی موضوع اختلالات جنسی تصمیم بر این داریم که  به بررسی ناتوانایی‌ها و اختلالات جنسی شایع بین خانم‌ها و آقایان بپردازیم.

 

hariri بازدید : 371 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط زناشویی واشتیاق جنسی و عاطفی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 342
  • باردید دیروز : 505
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,077
  • بازدید ماه : 8,440
  • بازدید سال : 94,950
  • بازدید کلی : 20,083,477