loading...
پایگاه آموزشی تفریحی کمپنا
mehdizadeh بازدید : 1005 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

ایا مراحل تصمیم گیری برای ازدواج را میدانید؟

 

ازدواج کردن,تصمیم گیری برای ازدواج, ازدواج ناموفق

ازدواج کردن و تصمیم گیری برای ازدواج میشود گفت مهمترین مرحله در زندگی است و تصمیم گیری در این باره بزرگترین تصمیمی است که هر فرد برای زندگی خود میگیرد.اما چگونه باید برای ازدواج به طور صحیح تصمیم گرفت؟برای شناخت مراحل تصمیم گیری برای ازدواج با دلگرم همراه شوید:

campna.ir

mehdizadeh بازدید : 200 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

ازدواج بعد از 35 سالگی

 

سن ازدواج,سن ازدواج بالا ,آشنایی و ازدواج

این روزها که سن ازدواج بالا رفته، احتمال زیادی دارد که آقایان در دهه چهارم زندگی شان با زنانی از همان دهه آشنا شوند. زنانی که هنوز جوان اند اما باتجربه تر از کم سن و سال ها.

زنانی که 35سالگی را پشت سر گذاشته اند، بالغ و پخته و آرام اند. آنها می توانند با تکیه بر تجربیات خود، رفتارها و واکنش های بهتری داشته باشند و اشتباهات کمتری را مرتکب شوند. قواعد آشنایی با این زنان کمی با دیگر زنان متفاوت است.

 

campna.ir

mehdizadeh بازدید : 475 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

چرا بعضی دختران از ازدواج میترسند؟

مهارت‌های همسرداری ,عاشق شدن,همسرداری

چه بپذیرید و چه نه، هر اتفاقی بهاری دارد و بهار ازدواج هم گل سال های جوانی، یعنی دهه سوم یا اوایل چهارمین دهه زندگی است.

 

campna.ir

mehdizadeh بازدید : 241 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

اینگونه دوستی مان را به ازدواج برسانیم

 

شروع زندگی مشترک,زمان ازدواج,پیشنهاد مستقیم ازدواج

گاهی دل‌تان می‌خواهد تمام کلیشه‌های را کنار بگذارید و خودتان گل و شیرینی به دست به خانه‌شان وارد شوید اما خواستگاری دختر از پسر چیزی نیست که همیشه جواب بدهد. بنابراین، باید دنبال روش هایی باشید که مرد مورد نظرتان را به ازدواج با خود ترغیب کنید.

campna.ir

mehdizadeh بازدید : 244 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

مضرات ازدواج نکردن

 

 

ازدواج,فوائد ازدواج,ازدواج نکردن

یک وقت کسی عذر موجه دارد، مثلاً هنوز به سربازی نرفته یا منتظر است شغل مناسبی پیدا کند و بعد به سراغ ازدواج برود. خوب، این شخص حق دارد. اما اگر کسی بی جهت و در عین حال که شرایط برایش مهیاست ازدواج نکند، معلوم است که بسیار ضرر می کند. در این جا به بعضی از این ضررها اشاره می کنیم.

 

campna.ir

mehdizadeh بازدید : 253 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

اینگونه موانع ازدواج را از میان بردارید

 

موانع ازدواج, مسائل مانع ازدواج, نیاز به ازدواج

قبول دارم که بعضی مسائل مانع ازدواج است و با وجود آن ها نمی توان ازدواج کرد، اما نکته ی مهم این است که اگر به سبب آن مانع، از ازدواج چشم بپوشیم، نیاز به ازدواج از بین نمی رود. کار روز به روز سخت تر می شود و این دغدغه به یک گره فکری تبدیل خواهد شد.

campna.ir

 

mehdizadeh بازدید : 225 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

توصیه هایی مهم برای دم بخت ها

 

آستانه ازدواج,قبل از ازدواج,بعداز ازدواج

اگر در آستانه ازدواج باشید ممکن است هر کسی از راه برسد برایتان توصیه هایی داشته باشد. شنیدن این توصیه ها قطعا می تواند کمک کننده باشد اما شاید توصیه هایی هم باشد که کمتر کسی به شما بکند. این توصیه ها را بخوانید و در انتخاب، ارتباط و زندگی مشترک تان به کار ببندید.

campna.ir

mehdizadeh بازدید : 421 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

 

با مرد کوچکتر از خود ازدواج کنیم یا نه ؟

 

ازدواج,تفاوت سنی ازدواج,انتخاب همسر

سن ازدواج و فاصله سنی مناسب میان زن و مرد یکی از عوامل مهمی است که رضایت از زندگی مشترک را تحت الشعاع قرار می دهد. متخصصین امر ازدواج معتقدند که اگر زوجین از نظر سنی با هم تناسب داشته باشد یعنی مرد با فاصله سنی مشخصی (بین 3 تا 7 سال) از زن بزرگتر باشد؛ از نظر عقلی،  فیزیکی، تجربی، جنسی، هیجانات روانی و رفتارهای اجتماعی ـ اخلاقی نیز به هم نزدیک شده و با هم هماهنگ تر می شوند.

campna.ir

mehdizadeh بازدید : 339 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

نکات طلایی در دوران نامزدی

دوران نامزدی,نامزدی,نامزدکردن

آشنایی تا زمانی که به ازدواج نرسد نمی تواند واقعیت یک رابطه را عیان کند. با این حال، درس گرفتن از تجربه های دیگران می تواند کمک کند تا رابطه بهتری را بسازید. این نکته ها را بخوانید و سعی کنید نامزدی کم تنش و خوشایندی برای خود و همسرتان بسازید.

campna.ir

mehdizadeh بازدید : 371 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

دوران نامزدی,مشکلات دوران نامزدی, اختلافات دوران نامزدی

دوران نامزدی دوران چشم های باز است. وقتی که شما باید ببینید، بشنوید و بشناسید. با این حال، در این دوره چالش هایی پیش می آید که باید نسبت به آنها آگاه باشید. برخی از این چالش ها قابل حل هستند و برخی نه.

ما ازدواج می کنیم تا در کنار هم به کمال برسیم. اگر نتوانید در همان دوره نامزدی با یکدیگر کنار بیایید، یا اگر در همان دوره نامزدی تحمل رفتارهای همدیگر برایتان طاقت فرسا باشد نمی توان چشم انداز خوبی برای این رابطه تصور کرد.

 

campna.ir

mehdizadeh بازدید : 500 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

 

رابطه‌هاي عاشقانه,آسيب‌هاي عشق,زمان‌هاي عشق

داستان مشترک بسياري از رابطه‌هاي عاشقانه اين است که فردي را مي‌بينيم که ظاهر و رفتارش به دلمان مي‌نشيند و سپس احساس مي‌کنيم دوست داريم بار ديگر هم او را ببينيم.

campna.ir

mehdizadeh بازدید : 255 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

ایا این رازها را به همسرتان می گویید؟

 

پنهان كردن راز,زندگي مشترك‌, نامزدي شكست خورده

 

 

پنهان كردن يك راز آزارتان مي‌دهد و به خواب‌هاي هر شب‌تان وارد مي‌شود؟ دوست داريد هر چه در زندگي‌تان مي‌گذرد را با همسرتان در ميان بگذاريد اما مي‌ترسيد آشكار شدن اين واقعيت‌ها به زيان رابطه‌تان تمام شود و ميان‌تان فاصله بيندازد؟ روانشناسان مي‌گويند اگر پنهان كردن اين واقعيت‌ها به دغدغه‌اي آزاردهنده براي‌تان تبديل شده، بهتر است با گفتنش باري از دوش خود برداريد و به آرامش برسيد اما يادتان نرود كه فاش كردن رازها، هميشه به سود زندگي مشترك‌تان تمام نمي‌شود. گاهي مي‌توانيد گفتن حرف‌هايي كه در دل‌تان انباشته شده را به تعويق بيندازيد و در برخي موارد هم مي‌توانيد از مطرح كردن‌شان صرفنظر كنيد. اگر با اين جملات متناقض كمي ذهن‌تان را آشفته كرده‌ايم و نمي‌دانيد كدام راز را بهتر است با همسرتان درميان بگذاريد و در چه موردي مي‌توانيد واقعيت را از او پنهان كنيد، ادامه اين مطلب را بخوانيد. هراير دانليان، روانشناس و زوج درمانگر به شما براي درك بهتر اين موضوع كمك مي‌كند.

campna.ir


 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4105
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 107
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 366
  • باردید دیروز : 505
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,101
  • بازدید ماه : 8,464
  • بازدید سال : 94,974
  • بازدید کلی : 20,083,501